sobota, 23 sierpnia 2014

Słowem wstępu :)


Ten blog został założony pod wpływem impulsu. Będę na nim publikowała opowiadanie będące opisem dalszego życia Narcyzy i Lucjusza Malfoyów, czyli mojej ulubionej pary z serii książek o Harrym Potterze ;) Będzie to też miejsce, gdzie przeszłość miesza się z teraźniejszością.
Może napiszę teraz, skąd wziął się pomysł na założenie bloga o takiej właśnie tematyce. Wszystko zaczęło się od zmiany mojego nastawienia do jednego z członków rodziny Malfoyów – Narcyzy. To się stało nagle i nie potrafię określić w którym momencie dokładnie. Najpierw zaczęłam czytać informacje o niej na wszystkich możliwych stronach, oglądałam zdjęcia, filmiki na YT, a potem zapragnęłam jeszcze więcej. I tak trafiłam na niezwykły blog, którego autorka opisywała dzieje Lucjusza i Narcyzy w Hogwarcie. Wtedy była to już czysta miłość do Narcyzy. W głowie zaczął formować mi się pomysł na to, co mogłoby się dziać w ich życiu po Bitwie o Hogwart. Wciąż jednak było to za mało. I wtedy właśnie zaczęłam błądzić po You Tube i znalazłam ten oto filmik, który  wszystko zmienił:


Zarówno tytuł, jak i samo opowiadanie, ma swój początek właśnie w tej piosence i w tym filmiku. Kiedy po raz pierwszy go obejrzałam, zmieniło się dosłownie wszystko. Już wiedziałam co napisać, jak zacząć i rozwinąć i być może nawet jak skończyć. Nie będę już przedłużać.  Niedługo dodam prolog, więc zapraszam do czytania.

Ciocia Bella.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

layout by oreuis