sobota, 6 sierpnia 2016

Patronus

Hej ;) Chciałam tylko powiedzieć, że żyję. Tak jakby.
Raczej nie tego oczekiwaliście, bo nie jest to rozdział i szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, kiedy się on pojawi, ale o tym później.
Nie było mnie tutaj i prawdopodobnie jeszcze długo nie będzie, ponieważ mam pracę. Nie jest to nic wielkiego, sprzedaję lody w jednej ze znanych sieci lodziarni. Jednak ta praca pochłania większość mojego czasu. Pracuję po 10, czasem 12 godzin dziennie, więc kiedy wracam do domu, jestem padnięta. W dodatku pracuję 5-6 dni w tygodniu i jeden lub dwa mam wolne, więc zanim tak naprawdę zdążę poczuć, że mam wolne, muszę wracać do pracy, gdzie nie mam czasu myśleć nad fabułą i pisać rozdziałów.
Dodatkowym problemem są moje oczy. Mogę pisać jedynie na laptopie, ponieważ tak jest mi najwygodniej, a tymczasem moje ukochane narządy wzroku sprawiają mi psikusa i zaczynają łzawić, kiedy tylko patrzę na ekran laptopa i tak właśnie w tej chwili, piszę ten tekst ze łzami w oczach, chociaż nie płaczę. Na szczęście okulista już umówiony, więc może chociaż jeden problem wkrótce będzie z głowy :D
Kolejna sprawa - trochę zagalopowałam się z fabułą i nie do końca wiem, co napisać dalej, brakuje mi jakiegoś zapychacza, a jeszcze nie wiem co mogłoby nim być.
Podsumowując, nie mam kiedy i nie wiem co pisać. Nie wygląda to dobrze, ale postaram się wyjść na prostą. Myślę jednak, że najpóźniej na początku października pojawi się nowy wpis, chociaż mam nadzieję, że stanie się to wcześniej ;)
A żeby nie ograniczać się tylko do smutnych wiadomości, to powiem, że maturę zdałam powyżej moich oczekiwań, a co się z tym wiąże - dostałam się na studia i od października będę studiowała wymarzony kierunek na wymarzonej uczelni :D Oprócz tego, we wrześniu wyjeżdżam do najcudowniejszego na świecie Świnoujścia, więc na pewno podzielę się kilkoma fotografiami :D 
Dziękuję za wszystkie komentarze i wyświetlenia, wiele dla mnie znaczy to, że choć już tak dawno nie pojawiło się tutaj nic nowego, Wy wciąż odwiedzacie to miejsce i o mnie pamiętacie. Jesteście najlepsi! 
Zostawiam Wam art, który skradł moje serce, może skradnie i Wasze ;)

14 komentarzy:

  1. Dostań weny i wracaj do nas! ❤ Gratuluję zdania matury :* Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam i wracam ♡ Dziękuję :* Już niedługo się pojawi ;)

      Usuń
  2. Czekamy z utęsknieniem :( <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko troszkę i obiecuję, że coś się pojawi :)

      Usuń
  3. Będziesz jeszcze pisać ? ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierni czytelnicy nadal czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętasz jeszcze o blogu? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam :) na troszkę zapomniałam, ale teraz nad nim pracuję :)

      Usuń
  6. Może coś w końcu opublikujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już niedługo pojawi się rozdział :)

      Usuń
  7. Nie zapominamy odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis